9 Mart 2011 Çarşamba

Ara verdik..

Gerek sağlık gerekse okulda çıkan problemleri düzeltmek için uzun süre yazamadım. Şuanda da aklımda olan projeleri hayata geçirmeye çalışıyorum.
  • Android eğitimine başladım. Bununla ilgili kafamda bir kaç uygulama var.
  • Pazartesi yada salı (Mart 14-15) Avea Teknoloji Üssü'ne gidip aklımda düşüncenin arkasında olup olmadıklarını soracağım.
  • 2 tane facebook uygulamasıyla uğraşıyorum. Bunun için php5 ve html5 araştırıyorum.
  • Yaptığım şeyleri anlatabileceğim bir site tasarlıyorum.
  • Mühendislik düşüncelerimi uygulamak için gerekli sponsor arıyorum. Belki Dragons' Den'e başvurabilirim eğer ufak bir uygulama yapabilirsem.
Bu yüzden sizden izin istiyorum ama bir konu varsa anlatmamı istediğiniz anlatırım. Aklımda "Facebookta Uygulama" diye bir yazı yazmak var.

Herkese bol kodlu günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder